Verzendbeleid
Waar verzenden we naartoe?
Wij kunnen onze producten met standaard verzending naar Nederland, België, Frankrijk en Europa verzenden.
Transportkosten:
Als het orderbedrag gelijk is aan of hoger is dan €49,00, zijn de verzendkosten gratis.
Indien het orderbedrag lager is dan €49,00; bedragen de verzendkosten €9,90.
Stappen van het verwerken van een bestelling
Zodra de bestelling is gemaakt van oyodental.nl duurt het 1-3 werkdagen om te verwerken en het duurt ongeveer 4-7 werkdagen tot levering.
Stap 1: Bestelling bevestigd door ons systeem (0-1 werkdag)
Stap 2: Bestelling verpakt door ons magazijn (0-1 werkdagen)
Stap 3: Pakket vervoerd naar koerier of Express Center (1 werkdagen)
Stap 4: Bestelling verwerkt per post naar uw bestemming.
Verzendmethoden:
1) Onze verzendmethoden bevatten: DHL, UPS, EMS, TNT en FedEx.
Opmerking: we zullen de optimale verzendmethode kiezen op basis van de grootte en het gewicht.
Internationale belastingen, heffingen en douane.
Alle geleverde bestellingen kunnen invoerbelastingen en kosten met zich meebrengen. Oyodental.nl brengt deze kosten niet in rekening en ze zijn niet inbegrepen in de aankoopprijs op onze website. Deze kosten worden bepaald door je lokale belastingdienst en moeten aan hen betaald worden om je bestelling te ontvangen.
De douane houdt bestellingen soms vast voor onderzoek en dit kan soms resulteren in onverwachte kosten of vertragingen. Dergelijke vertragingen in de levering en/of kosten vallen buiten onze controle. De douane kan een beetje traag zijn bij het beoordelen van pakketten, helaas kunnen wij dit proces niet versnellen en vertragingen tussen pakketten kunnen aanzienlijk variëren - dit ligt volledig buiten onze controle.
Wij kunnen niet voorspellen of u al dan niet een douaneheffing ontvangt, eventuele douane- of invoerrechten worden in rekening gebracht zodra het pakket het land van bestemming bereikt. Eventuele kosten op een pakket moeten worden betaald door de persoon die het pakket ontvangt (dit geldt ook voor retail & wholesale klanten). Oyodental.nl heeft geen controle over deze kosten en we kunnen u niet vertellen wat de kosten zouden zijn, aangezien het douanebeleid en de invoerrechten sterk variëren van land tot land.
Verzend FAQ
1.Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestelling volgen, zowel tijdens de verwerking als nadat deze ons magazijn heeft verlaten.
Verwerking: U kunt de status controleren op de "Mijn bestellingen" pagina in uw oyodental.nl's account.
Verzonden: Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail van ons. In deze e-mail staat de tracking informatie van uw pakketten en de website waarop u uw bestelling kunt traceren. Tracking informatie is ook beschikbaar in uw Order Details.
Kunt u naar mijn land verzenden?
Alle producten worden verzonden vanuit het magazijn in China. Wij kunnen onze producten naar bijna elk land in Europa verschepen. Als u niet zeker bent of de producten naar uw land kunnen verschepen, gelieve te voelen vrij om ons te contacteren.
2. Hoe verander ik mijn leveringsadres?
Neem contact met ons op zodra u beseft dat u het afleveradres moet wijzigen, want als het eenmaal verzonden is, kunnen we het adres niet meer veranderen. E-mail nu naar [email protected]!
3.Waarom heb ik geen traceercode ontvangen?
Als u een van onze andere verzendmethoden hebt gebruikt, controleer dan de status van uw bestelling, misschien is deze nog niet verzonden. U krijgt de traceercode per e-mail wanneer de bestelling is gemaakt.
Als u vragen heeft, stuur dan een e-mail naar [email protected].
4. Hoe annuleer ik een bestelling?
Neem contact met ons op zodra u zich realiseert dat u moet annuleren. E-mail [email protected]!
U kunt de status van uw bestelling bekijken op de pagina "Bestelgegevens" in uw oyodental's account.
Next:Betalingswijzen